Tribotehnisko līdzekli TRENOL

Atbildes uz biežāk uzdotiem jautājumiem

Ar ko atšķiras tribotehniskie preparāti “TRENOL” no citu ražotāju tribotehniskajiem sastāviem?

Galvenā atšķirība ir tā, ka “TRENOL” - pašlaik vienīgais, vienkāršiem patērētājiem pieejamais, profesionālais tribotehniskais līdzeklis. Citi sastāvi, kas paredzēti patstāvīgai izmantošanai, ir ar līdzīgu sastāvu un darbības mehānismu, bet to uzdevums ir ne tikai atjaunot dzinēju, bet izdarīt to tā, lai nekaitētu mehānismam pie jebkurām lietotāja kļūdām. Tas tiek sasniegts ar darba vielas koncentrācijas samazināšanu sastāvā, un kā sekas, apstrādes laiks palielinās līdz tiek pievienots regulāri mainot eļļu. “TRENOL” piemīt augsta aktīvo vielu koncentrācija, tāpēc pietiek ar vienreizēju plānveida dzinēja apstrādi, mainot eļļu pēc nobrauktiem 50-100 tūkstošiem kilometriem. Tāpēc mēs to pārdodam tikai uzņēmumiem, kas profesionāli apkalpo autotransportu un citus mehānismus. Ta nozīmē, ka apstrādi veic vai visu apstrādes etapu pareizu izpildi kontrolē speciālists – mehāniķis.

Vai apstrāde ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” var sabojāt manas mašīnas dzinēju?

Iekšdedzes dzinēja apstrāde ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” - komplekta galveno sastāvdaļu “TRENOL-auto” - ievērojot tehnoloģiju, nevar tam kaitēt. Tikai nepieciešams atcerēties, ka MEHĀNISKI BOJĀTA dzinēja tribotehniskai apstrādei nav nozīmes, jo nav iespējams kompensēt fatālu defektu (deformēti un izdeguši virzuļi un virzuļu gredzeni, bojāta vārstu sistēma, plaisas cilindru blokā utt.) sekas.

Kā pārbaudīt, ka dzinēja apstrāde ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” ir devusi pozitīvu rezultātu?

Pirms apstrādes vajag veikt dzinēja galveno parametru mērījumus (kompresijas līmeni cilindros, vidējo degvielas patēriņu uz 100 km) un pēc, apmēram, nobrauktiem 1000 kilometriem atkārtoti jāveic šo parametru mērījumi. Salīdzinot rādītājus, jūs redzēsiet, ka kompresija cilindros ir paaugstinājusies un izlīdzinājusies, bet degvielas patēriņš samazinājies. Nozīme ir arī subjektīvām sajūtām pēc brauciena: pēc dzinēja apstrādes ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” paaugstinās mašīnas jauda, ievērojami samazinās dzinēja vibrācija, tas sāk darboteis klusāk. Arī degvielas uzpildes stcijās jūs iegriezīsieties retāk.

Es agrāk dzinēja motoreļļai pievienoju dažādas piedevas, bet tagad gribu veikt tā apstrādi ar tribotehnisko sastāvu “TRENO”. Kā to izdarīt pareizi?

Tribotehniskais sastāvs “TRENOL” nav saderīgs ar visām piedevām, tāpēc, lai sasniegtu garantētu pozitīvu rezultātu, nepieciešama dzinēja eļļošanas sitēmas skalošana un tikai pēc tam, un, ne mazāk kā pēc nobrauktiem 1000 kilometriem, veikt pilnu dzinēja apstrādi ar “TRENOL-auto” komplektu.

Pēc manas mašīnas dzinēja apstrādes ar “TRENOL-auto”, tā rādītāji vispirms pasliktinājās, bet pēc tam normalizējās. Turpmāk tā darbība sāka uzlaboties un šobrīd dzinējs strādā kā jauns. Vai tā tam ir jābūt?

Efekts no tribotehniskā sastāva “TRENOL” pilnā mērā parādās ne ātrāk kā pēc nobrauktiem 1000 kilometriem. Šai laika periodā notiek berzes pāru atjaunošanās un pieslīpēšanās. Tāpēc uzreiz pēc apstrādes ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” iespējami dažu dzinēja pamatparametru rādījumu pasliktināšanās. Kad beidzas tribotehniskā slāņa veidošanās, dzinēja pamatrādītāji sasniedz tā nominālās vērtības.

Ko darīt? Pēc dzinēja apstrādes ar komplektu “TRENOL-auto” jaunā motoreļļa ātrāk kļuva tumšāka nekā pirms apstrādes.

Viens no dzinēju apstrādes ar tribotehnisko sastāvu “TRENO” papildus efektiem ir detaļu virsmu attīrīšana. Šis process turpinās pēc pirmās skalošanas un eļļas maiņas. Ja dzinēja iekšējie dobumi bija ļoti piesārņoti, eļļa, iespējams, ātrāk kļūst tumšāka. Šī parādība nerada draudus dzinējam, vienīgi vēlams nākamo kārtējo eļļas maiņu veikt atrāk.

Es nopirku jaunu mašīnu un gribu tās dzinēju apstrādāt ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL”. Vai ir jēga to darīt, ja mašīnai ir mazs nobraukums? Vai jānobrauc ir 50000 kilometrus un tikai tad veikt apstrādi?

Ideāli berzes pāri neeksistē, tāpēc arī jaunā mašīnā ir detaļas, kurām ir nepieciešama apstrāde ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL”. Lai gan iesākumā, pēc pilnas dzinēja apstrādes efekts nebūs tik pamanāms kā gadījumā ar veco dzinēju, bet turpmākās darbības rezultātā tas būtiski palielinās automašīnas motoresursu.