Tribotehnisko līdzekli TRENOL

Tribotehniskā sastāva “TRENOL” pielietojuma kļūdas.

Kavēšanās ar dzinēja apstrādi ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL”.

Tribotehniskais sastāvs “TRENOL” nonāk līdz berzes virsmām ar motoreļļu, kurai to pievieno. Tai pat laikā, tribotehniskais sastāvs “TRENOL” neizšķīst motoreļļā un pēc neilga laika nogulsnējas. Tādēļ dzinēja apstrādi ar tribotehnisko sastāvu "TRENOL " pēc standarta tehnoloģijas ir jāveic bez kavēšanās, lai novērstu tā uzkrāšanos kartera dibenā. Par to vairākkārt ir brīdināts “TRENOL-auto” komplektu lietošanas instrukcijā. Svarīga loma ir arī pareizai dzinēja skalošanai pēc tribotehniskās apstrādes.

Mehāniski bojāta dzinēja apstrāde ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL”.

Visievērojamākais nodiluša dzinēja apstrādes ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” rezultāts – ievērojama kompresijas paaugstināšanās un izlīdzināšanās cilindros, pateicoties tam, ka uz to sienām veidojas nodilumizturīgs pārklājums ar zemu berzes koeficientu. Rezultātā, samazinās atstarpe starp cilindra spoguli un virzuļa gredzenu. Tas paaugstina kompresijas līmeni, bet ar noteikumu, ka vārstu sistēma nav bojāta, virzuļi un virzuļu gredzeni nav izdeguši, un cilindru blokā nav plaisu. Ja būs kaut viens no augstāk minētajiem defektiem, gāzes, kuras rodas degvielas maisījuma uzliesmošanas brīdī, nevis radīs spiedienu uz virzuli, bet pametīs sadegšanas kameru caur bojāto detaļu sparaugām. Tāda cilindru-virzuļu grupa arī pēc tribotehniskās apstrādes pienācīgi nepiedalīsies vilkmes radīšanā.

Apstrāde ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL”, ja dzinēja eļļai pievienota piedeva.

Apstrādājot dzinēju ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL”, tas aizpilda berzes pāru virsmas mikroskopiskos skrāpējumus, un veido virs tiem nodilumizturīgu pārklājumu ar zemu berzes koeficientu. Ja motoreļļai pievienota jelkāda piedeva, nevar garantēt, ka uz metāla nav uzslāņojuma, kas var radīt pretestību tribotehniskai apstrādei. Šajā gadījumā, nepieciešams izskalot dzinēja eļļošanas sistēmu un tikai pēc tam, minimums, pēc nobrauktiem 1000 kilometriem, veikt standarta apstrādi artribotehnisko sastāvu “TRENOL”.

Nepietiekama daudzuma tribotehniskā sastāva “TENOL” pielietošana.

Dzinēja pilnai apstrādei ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” ir nepieciešams aprēķināt preparāta daudzumu, kas atbilst dzinēja tilpuma iepildāmās motoreļļas daudzumam. Ievērojama tribotehniskā sastāva “TRENOL” koncentrācijas samazināšana vai palielināšana motoreļļā, apstrādājot dzinēju, ir rupjš tehnoloģijas pārkāpums, kas noved pie neprognozējamiem rezultātiem.

Tribotehniskais sastāvs“TRENOL” - kā piedeva motoreļļai.

Pilna dzinēja apstrāde ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” tiek veikta vienu reizi, instrukcijā norādītā laika intervālā. Pēc tam tiek skalota eļļošanas sistēma un mainīta motoreļļa. Pastāvīga preparāta “TRENOL” atrašanās dzinēja eļļošanas sistēmā, tā darbības laikā, nav pieļaujama (kā piedeva) un var novest pie fatālām sekām.

Pārāk bieža apstrāde ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL”.

Nodilumizturīgs pārklājums ar zemu berzes koeficientu, kas veidojas uz berzes pāriem dzinēja apstrādes ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” gaitā, saglabā savas tribotehniskās īpašības vidēji 70000 kilometrus. Tāpēc nākamās dzinēja apstrādes ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” ir jāveic, ne mazāk kā, ik pēc 50000 kilometriem. Biežākai dzinēja apstrādei, ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL”, nav jēgas un ir pat kaitīga.