Tribotehnisko līdzekli TRENOL

Tribotehniskie nano-sastāvi TRENOL -  tā ir inovatīva aizsardzība, kas daudzkārt pārsniedz visu šodien zināmu piedevu parametrus.

Ar profesionālo līdzekli TRENOL Jūs saņemat garantētu motora pamatparametru uzlabojumu - eļļas spiedienu, kompresiju.


  • attīra dzinēja iekšējo virsmu,

  • “špaktelē” nodilušās berzes virsmas, veidojot ideālu atstarpi, kompensē cilindru, gredzenu, kloķa klaņa nodilumu. Process ir pašregulējošs, tāpēc tiek izslēgts lielāks slāņa pieaugums, tas nepārsniedz optimālo spraugas lielumu, vai kanālu aizsērēšana

  • Jaunai kārtai piemīt ļoti vērtīgas īpašības – tā uz savas virsmas notur eļļas mikrodaļiņas, samazinot berzi desmitiem reižu. Pat nedaudz nolietots motors sāk “elpot vieglāk”.

Jūs iegūstat viegli un spēcīgi strādājošu motoru, kura nodilums ir “iekonservēts” vismaz uz 50 000 kilometriem, ar ko gan braukt patīkami, gan pārdot vieglāk.

Ārēji tas izpaužas ar kompresijas palielināšanos un, kā rezultātā, palielinās transporta līdzekļa ekonomiskums – patēriņš samazinās par 5-7 procentiem, dažos gadījumos – līdz 10 procentiem. Vēl vairāk var samazināties eļļas patēriņš (tā eļļas daļa, kas iziet caur virzuļu gredzeniem un piegružo dzinēju ar sadegšanas produktiem) – ir zināmi gadījumi, kad pat vairākas reizes. Samazinās arī CO daudzums. Dzinējs sāk strādāt mīkstāk. Efekts palielinās, ja vienlaikus ar dzinēju tiek apstrādāta arī degvielas padeves sistēma.

Ļoti interesants ir fakts, ka tribotehniskā sastāva “TRENOL” pamatkomponenta brīnišķīgās īpašības – serpentīna (Mg3[Si2O5](OH)4) minerāla pulveris – pilnīgi nejauši bija atklāts pagājušā gadsimta 60-tajos gados PSRS. Kolas pussalā superdziļa urbuma urbšanas laikā speciālisti saskārās ar mīklainu fenomenu: strauji samazinājās urbju nodilums. Šīs parādības izpētes gaitā arī bija noskaidrots, ka uz griezējasmeņiem, izejot caur serpentīna slānim, veidojas kompozīta struktūra, kurai piemīt ļoti augsta stiprība un nodilumizturība.

Kādā brīdī, tribotehniskās serpentīna īpašības ieinteresēja militārpersonas. Zinātniekiem tika uzstādīts uzdevums izstrādāt iekšdedzes dzinēja apstrādes metodes, kuras ļautu eļļošanas sistēmas bojājuma (lode, šķemba, avārija) gadījumā nobraukt bez eļļas dažus simtus kilometru. Pētījumu rezultāts pārsteidza. Izrādījās, ka pēc tribotehniskās apstrādes ar serpentīnu, mašīnas ne tikai veiksmīgi nokļuva līdz bāzei, bet tam, pat mēnešiem, nebija nepieciešama motoreļļa.

Starp citu, tālākie pētijumi uzrādīja, ka tribotehniskā apstrāde ar serpentīnu var būt veiksmīga tikai tad, ja tiek izmantota noteiktas kvalitātes izejviela. Šādas kvalitātes produkts bija tikai dažās ieguves vietās.

Serpentīna tribotehnisko īpašību izpēte turpinājās arī pēc PSRS sabrukuma. Tā parādījās tribotehniskais satāvs “TRENOL”, kurš arī šodien ir pats efektīvākais starp remonta-atjaunojošajiem sastāviem.

Tribotehniskais preparāts “TRENOL”- tas ir sīkdispersijas (5-40 mkm) daudzu ingredientu sausie maisījumi, kas sastāv no silikātu savienojumiem dažādās kristāliskās un amorfās fāzēs. Ķīmiskais preparāts ir neitrāls, nav higroskopisks. “TRENOL” paredzēts pašregulējošos berzes pāru veidošanai mezglos. Izstrādātās tehnoloģijas, kuru pamata ir preparāts “TRENOL”, ļauj berzes mezglos iegūt, pie kam, mehānisma štata darba režīmā, atjaunotas, nostiprinātas, pretberzes, pretnodiluma berzes virsmas. Tas tiek panākts, mainot virsmu un zemvirsmu metāla slāņu īpašības berzes zonā. Standarta smērviela kalpo tikai lai nogādātu preparātu “TRENOL” pie berzes punkta.

Pēc apstrādes ar tribotehnisko sastāvu “TRENOL” berzes virsma iegūst jaunu kvalitāti.

  1. Veicot mikroslīpēšanu ar “TRENOL” daļiņām berzes virsmas raupjums samazinās līdz Rа~0.15 mkm.

  2. Preparāta “TRENOL” jonu difūzija metāla augšējos slāņos nodrošina sarautā metāla kristāliskā režģa savienojumu atjaunošanu, kas paaugstina virskārtas stiprību līdz HRC 60-62.

  3. Detaļu virsma ar mazāku cietību uzņem preparāta “TRENOL” komponentus daudz intensīvāk nekā detaļu virsma ar lielāku cietību. Tāpēc tā kļūst cietāka ātrāk un, rezultātā, notiek virsmu cietības izlīdzināšanās.

  4. Augsta un vienāda virsmu stiprība, to nelielais raupjums, dod iespaidīgu berzes samazinājumu. Pētījumi, kuri veikti laboratorijās berzes mašīnās, pierādīja, ka apstrāde ar “TRENOL” samazina berzes koeficientu līdz 10 reizēm.

  5. Virskārtas modifikācija, pateicoties amorfās fāzes eksistēšanai, piemīt samērā maza nozīme pretestības novirzei, kuras rezultātā iespējama daudzkārtēja pārnešana no vienas berzes virsmas uz otru saskares virsmu. Tas noved pie iespaidīga nodiluma samazinājuma – eksperimentos līdz 35 reizēm.

  6. Izmainītai metāla virsējai kārtai piemīt daudz zemāka siltumvadība, tāpēc detaļas sakaršanas temperatūra ievērojami samazinās.

  7. Berzes spēka iespaidīga samazināšanās mezglā, saskarsmes virsmu cietības izlīdzināšanās, temperatūras pazemināšanās ļauj mehānismam droši strādāt vispār bez smērvielas.


Viena no svarīgām preparāta “TRENOL” īpašībām – berzes procesā nodilušo detaļu virsmu atjaunošana, kas notiek esošo atstarpju robežās. Atjaunošanās tiks pārtraukta kā tiko dotās, konkrētās sistēmas atstarpes kļūs optimālas, t.i., tajā momentā, kad deformācijas spēki sāks pretoties “TRENOL” jonu difūzijai virsmas struktūrā.

Svarīga priekšrocība, pielietojot “TRENOL” tehnoloģiju, ietver to, ka efekts tiek sasniegts bez mehānisma izjaukšanas – nepārtraucot darba procesu.


 

Tagad, dzinēju atjaunošanas tirgū, “TRENOL” nav vienīgais tribotehniskais līdzeklis. Bet tas, šobrīd vienīgais PROFESIONĀLAIS tribotehniskais līdzeklis. Tas nozīmē, ka pielietojot “TRENOL”, Jūs neveicat izmisuma pilnu soli vai sirdsapziņas attīrīšanu, bet garantēti saņemat motora pamatparametru uzlabojumus (eļļas spiediennu, kompresiju), kas pēc 2000-3500 kilometriem tiek apstiprināts ar atkārtotu diagnostiku. Citi līdzekļi, kas paredzēti patstāvīgai pielietošanai, ir ar līdzīgu pamatsastāvu un mehānisko darbību, bet to uzdevums ir ne tikai atjaunot dzinēju, bet, galvenais, to nesabojāt, pat ja pielietojot pieļauta kāda kļūda. Tas tiek sasniegts, samazinot darba vielas koncentrāciju sastāvā. Kā sekas, palielinās apstrādes laiks par vairākiem etapiem līdz, brīdim, kamēr piedeva tiek pievienota katru reizi, mainot eļļu dzinējā. TRENOL-servisa speciālisti, tieši otrādi, brīdina un attur no pārāk biežas apstrādes, un no kompozīciju ieteiktās devas palielināšanas.

“TRENOL” piemīt augsta aktīvās vielas koncentrācija. Pilnīgi pietiek apstrādāt dzinēju VIENU reizi, izdarot plānoto eļļas maiņu pēc nobrauktiem 50000-100000 kilometriem. Tas, bez šaubām, ir daudz ērtāk un ekonomiskāk nekā ilgais daudzpakāpju process. Sevišķi svarīgi tas ir smagajām mašīnām, autobusiem un speciālai tehnikai, kas sezonā bieži strādā bez apstājas.

Nākamo nepieciešamo apstrādes brīdi var noteikt veicot dzinēja diagnostiku – mēra kompresiju un eļļas spiedienu un datus salīdzina ar iepriekšējās apstrādes datiem.

Ja Jūsu firmai ir savs autoparks, jūs paši to apkalpojat un ir nepieciešamība pēc apstrādes ar “TRENOL”, lūdzu, sazinieties ar mums pa tālruni 29159629 vai e-mail:rik@apollo.lv vai caur http://tribotehnika.lv kontaktformu Mēs noteikti atradīsim veidu kā Jums palīdzēt.